ارزیابی و تحلیل راهکارهای داده‌کاوی در تجارت الکترونیک

[caption id="attachment_2782" align="aligncenter" width="618"]گواهی پذیرش مقاله علمی پژوهشی ارزیابی و تحلیل راهکارهای داده‌کاوی در تجارت الکترونیک مسعود حیدرنیا گواهی پذیرش مقاله علمی پژوهشی
ارزیابی و تحلیل راهکارهای داده‌کاوی در تجارت الکترونیک
مسعود حیدرنیا[/caption] [caption id="attachment_2785" align="aligncenter" width="618"]گواهی پذیرش مقاله علمی پژوهشی  ارزیابی و تحلیل راهکارهای داده‌کاوی در تجارت الکترونیک مسعود حیدرنیا گواهی پذیرش مقاله علمی پژوهشی
ارزیابی و تحلیل راهکارهای داده‌کاوی در تجارت الکترونیک
مسعود حیدرنیا[/caption] [caption id="attachment_2781" align="aligncenter" width="618"]ارزیابی و تحلیل راهکارهای داده‌کاوی در تجارت الکترونیک مسعود حیدرنیا ارزیابی و تحلیل راهکارهای داده‌کاوی در تجارت الکترونیک
مسعود حیدرنیا[/caption]

ارزیابی و تحلیل راهکارهای داده‌کاوی در تجارت الکترونیک

مسعود حیدرنیا کارشناسی ارشد، موسسه آموزش عالی الکترونیکی فاران مهردانش، گروه فناوری اطلاعات، تهران، ایران MHeidarnia@gmail.com

چکیده با گسترش استفاده از سیستم‌های دارای پایگاه داده و حجم بسیار بالای داده‌های ذخیره‌شده در این سیستم‌ها، نیاز به ابزاری است تا بتوان داده‌های ذخیره‌شده را پردازش کرده و اطلاعات حاصل از این پردازش را در اختیار کاربران قرارداد. امروزه در دنیای کسب و کار، مشتری‌ها نسل جدیدتری از تجارت را ترجیح می‌دهند تا با استفاده از پرتال‌های آنلاین اقدام به خرید کنند، زیرا این پرتال‌ها دارای جذابیت‌های زیادی بوده و دسترس‌پذیری ارزان از طریق اینترنت را فراهم می‌کند. در تجارت نسل جدید که شکل تازه‌تری با عنوان تجارت الکترونیکی گرفته نیاز به روش‌هایی است که اصطلاحاً به کشف دانش بپردازند یعنی با کمترین دخالت کاربر و به‌صورت خودکار الگوها و رابطه‌های منطقی را بیان نمایند. داده‌کاوی یکی از مهم‌ترین این روش‌ها است که به‌وسیله آن الگوهای مفید در داده‌ها با حداقل دخالت کاربران شناخته می‌شوند و اطلاعاتی را در اختیار کاربران و تحلیل گران قرار می‌دهند تا بر اساس آن‌ها تصمیمات مهم و حیاتی در سازمان‌ها اتخاذ شوند. در داده‌کاوی از بخشی از علم آمار به نام تحلیل اکتشافی داده‌ها استفاده می‌شود که در آن بر کشف اطلاعات نهفته و ناشناخته از درون حجم انبوه داده‌ها تأکید می‌شود. لذا در این مقاله، رویکردهای داده‌کاوی در تجارت الکترونیک موردبررسی و تحلیل قرارگرفته و درنهایت مقایسه کلی بین آن‌ها ارائه و مزایا و معایب هرکدام از راهکارها بیان خواهد شد. واژگان کلیدی: تجارت الکترونیک، داده‌کاوی، وب‌کاوی، الگوهای رفتاری، استراتژی تجارت.   مقاله پذیرفاه شده در پنجمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران

1397/5/22       00000             ارزیابی و تحلیل راهکارهای داده‌کاوی در تجارت الکترونیک       مطالب آموزشی , مطالب درسی و دانشگاهی



 7Agahi.ir سامانه تبلیغاتی 7 آگهی
7Agahi.ir سامانه آگهی رایگان هفت آگهی


یادداشتها و چرکنویس های من parhost.net گروه فنی مهندسی پرهاست
یادداشتها و چرکنویس های من… یادداشتها ، مطالب ، نکات مهم و کاربردی … :: parhost.net گروه فنی مهندسی پرهاست


پایگاه اطلاع رسانی شهید شیرودی , پایگاه اطلاع رسانی ArcObject.ir , پایگاه اطلاع رسانی نرم افزارهای جغرافیایی , پایگاه اطلاع رسانی انجمن فناوری اطلاعات , پایگاه اطلاع رسانی فروش محصولات فرهنگی , پایگاه اطلاع رسانی 42152.ir , پایگاه اطلاع رسانی همیار اس ام اس و پیامک های انبوه , پایگاه اطلاع رسانی بهترین گروه و انجمن , پایگاه اطلاع رسانی با فرهنگ , پایگاه اطلاع رسانی اخترشناسان ایران , پایگاه اطلاع رسانی روندها Trand.ir , پایگاه اطلاع رسانی آرک مپ ArcMap.ir , پایگاه اطلاع رسانی ابزارهای فناوری اطلاعات , پایگاه اطلاع رسانی مدیریت و دسترسی به آدرسها و لینکهای اینترنتی , پایگاه اطلاع رسانی 88080.ir , پایگاه اطلاع رسانی پرهام حیدرنیا , پایگاه اطلاع رسانی اطلس ها
7Agahi.ir سامانه آگهی رایگان هفت آگهی , , وبلاگ گروه فنی مهندسی پرهاست , , آموزش هنرهای دوزندگی و چهل تکه دوزی با شادی در شادی دوز با مدیریت مهین حیدرنیا ShadiDooz.ir , , وبلاگ پرهاست , , گروه فنی مهندسی پرهاست
Copyright © 2002-2018, gisapp.ir. Design and Hosting by ParHost All Rights Reserved.
108